NorthStar udvider kundeservice

 

NorthStar har gennem de seneste 15 år installeret lydanlæg og AV-udstyr til stadions, sports- og multihaller og mere end 100 kirker og sognehuse i hele Danmark. NorthStars lyd- og billedløsninger bruges alle ugens dage, og de har afgørende betydning for brugerne og tilhørernes oplevelser - uanset om det er en sport event, et foredrag, en koncert eller søndagens kirkehandling.

Nem betjening og høj driftsikkerhed
”En løsning fra NorthStar skal opfylde vores kunders behov og ønsker for aktivitet og kvalitet til den rigtige pris. Men ligeså vigtigt er det, at det skal være supernemt at bruge, og at det virker, som det skal,” fortæller Lennart Funch, CEO hos NorthStar. Og han uddyber: ”Vi vælger altid produkter med meget høj driftsikkerhed, men i dag er lydanlæg og AV-udstyr fuld af elektronik, it-teknologi og software, så helt at udelukke mulighed for fejl ved flere års brug er umuligt. Så hvis en fejl opstår, er vi klar døgnet rundt til at hjælpe, hvis vi kan.”

Bedst - især på service
Én gang på 15 år har NorthStar ikke kunnet løse en kundes problem tilfredsstillende inden et arrangement - og ifølge Lennart Funch er det en gang for meget: ”Vi bestræber os altid på, at være bedst på markedet - især når det gælder kundeservice! Vi har derfor gennemgået vores procedurer for at sikre, at NorthStar altid vil kontakte kunderne hurtigst muligt, hvis de får brug for det - også en søndag morgen eller inden et bryllup på en lørdag. Og for at være på forkant kan vores kunder vælge, at en tekniker fra NorthStar er til stede første gang et lydanlæg eller andet AV-udstyr tages i brug.”

”Vi vil kun have tilfredse kunder, og derfor er vores mål altid at levere de bedste løsninger på markedet og en service, der overgår kundens forventninger. Med de nye tiltag på service er vi godt på vej - men vi vil altid lede efter nye muligheder for at gøre det endnu bedre for vores kunder,” understreger Lennart Funch.

Udgivet i NorthStar.